Digitalne strategije in digitalni marketing
Ste že poskusili poguglati, kaj pomenita izraza digitalna strategija in digitalni marketing? Sumimo, da ste, sicer ne bi brali tega. Če niste, nič hudega, v vsakem primeru pa vam bomo prihranili nekaj dragocenega časa.
Digitalni marketing je po standardni definiciji promocija izdelkov in storitev s pomočjo digitalnih kanalov kot so spletne strani, iskalniki, socialna omrežja, spletno oglaševanje, elektronska pošta, mobilne aplikacije, sms sporočila in podobno. K temu pa moramo dodati še interakcijo uporabnikov, povezovanje z njimi in hkratno spremljane njihovih odzivov v realnem času, kar digitalni marketing v osnovi ločuje od klasičnega. V agenciji CTR se zavedamo, da sta oba, tako klasični kot digitalni marketing, enako pomembna za uspešen nastop na kateremkoli trgu in da je treba vedno poiskati optimalno razmerje med njima. In s tem se v osnovi tudi ukvarjamo. Vas zanima, kako zaslužiti več? Točno.
Digitalna strategija je proces, s katerim opišemo vizijo in cilje, ki jih želimo doseči skozi digitalne kanale. Vsebuje tudi analizo stanja na trgu in dejavnosti konkurence, kakor tudi posamezne taktike za vsak kanal posebej. Je marketinški načrt v digitalnem svetu. Z njim določimo zakaj so stvari takšne kot so in kako jih bomo spremenili na bolje. Digitalna strategija je osnova za uspešen nastop na trgu, ne glede na to, ali gre za majhno, srednje ali veliko podjetje. To ni prazno besedičenje, temveč konkreten načrt, s katerim boste dejansko zaslužili več.
Toda digitalni svet ne obstaja ločeno od resničnega. Zato ponujamo celovito rešitev, ki združuje klasični in digitalni marketing.
Preverite. Brezplačno. Kontaktirajte nas.
Digitalni marketing je po standardni definiciji promocija izdelkov in storitev s pomočjo digitalnih kanalov kot so spletne strani, iskalniki, socialna omrežja, spletno oglaševanje, elektronska pošta, mobilne aplikacije, sms sporočila in podobno. K temu pa moramo dodati še interakcijo uporabnikov, povezovanje z njimi in hkratno spremljane njihovih odzivov v realnem času, kar digitalni marketing v osnovi ločuje od klasičnega. V agenciji CTR se zavedamo, da sta oba, tako klasični kot digitalni marketing, enako pomembna za uspešen nastop na kateremkoli trgu in da je treba vedno poiskati optimalno razmerje med njima. In s tem se v osnovi tudi ukvarjamo. Vas zanima, kako zaslužiti več? Točno.
Digitalna strategija je proces, s katerim opišemo vizijo in cilje, ki jih želimo doseči skozi digitalne kanale. Vsebuje tudi analizo stanja na trgu in dejavnosti konkurence, kakor tudi posamezne taktike za vsak kanal posebej. Je marketinški načrt v digitalnem svetu. Z njim določimo zakaj so stvari takšne kot so in kako jih bomo spremenili na bolje. Digitalna strategija je osnova za uspešen nastop na trgu, ne glede na to, ali gre za majhno, srednje ali veliko podjetje. To ni prazno besedičenje, temveč konkreten načrt, s katerim boste dejansko zaslužili več.
Toda digitalni svet ne obstaja ločeno od resničnega. Zato ponujamo celovito rešitev, ki združuje klasični in digitalni marketing.
Preverite. Brezplačno. Kontaktirajte nas.
Upravljanje, vzdrževanje, nadgradnja in izdelava spletnih strani
Uporabljamo vrsto odprtokodnih sistemov za urejanje vsebin (TYPO3, WordPress, Joomla!, Drupal ...), kakor tudi sisteme za izgradnjo enostavnih in tudi zelo kompleksnih spletnih trgovin za B2C in B2B. Pri tem pa znamo tudi poskrbeti za vsebinski del, ki je sicer največkrat prepuščen iznajdljivosti naročnika in pogosto predstavlja največji problem pri uspešni spletni predstavitvi in digitalnemu trženju.
Če veste, kaj bi radi dosegli, ne veste pa kako, vam z veseljem pomagamo. Od načrtovanja in vsebine, preko designa do izvedbe. Predvsem pa marketinškega pristopa, ki pomeni razliko med uspešnim in neuspešnim nastopom na trgu. Ki se ne konča zgolj s postavitvijo spletnega mesta, ampak se nadaljuje s premišljenim upravljanjem vsebin, merjenjem obiska in konverzij (prodaje!), testiranjem ter prilagajajanju trenutnim razmeram. Odnosi z javnostmi in tudi samo trženje se v digitalnem svetu začneta tukaj.
In še nekaj: za to še zdaleč ni treba porabiti malega premoženja. Pošljite nam sporočilo.
Če veste, kaj bi radi dosegli, ne veste pa kako, vam z veseljem pomagamo. Od načrtovanja in vsebine, preko designa do izvedbe. Predvsem pa marketinškega pristopa, ki pomeni razliko med uspešnim in neuspešnim nastopom na trgu. Ki se ne konča zgolj s postavitvijo spletnega mesta, ampak se nadaljuje s premišljenim upravljanjem vsebin, merjenjem obiska in konverzij (prodaje!), testiranjem ter prilagajajanju trenutnim razmeram. Odnosi z javnostmi in tudi samo trženje se v digitalnem svetu začneta tukaj.
In še nekaj: za to še zdaleč ni treba porabiti malega premoženja. Pošljite nam sporočilo.
Marketing socialnih omrežij
So družabna omrežja res zlata jama digitalnega marketinga? Iskreno povedano, odvisno, kako se jih lotimo in kakšno donosnost (ROI - Return On Investment) pričakujemo od njih. Najbrž ste tudi vi že siti raznih samooklicanih Facebook gurujev, ki obljubljajo čudežne rezultate za "minimalne" vložke. Pa vendar se da s pomočjo družabnih omrežij doseči marsikaj, predvsem s pravilno izbiro taktik in ciljnih skupin. Treba se je tudi zavedati, da uporabniki socialnih omrežij v prvi vrsti na njih ne iščejo nekoga, ki jim bo hotel prodati svoje izdelke in storitve, ampak so tam večinoma zaradi razvedrila, interakcije z drugimi uporabniki in pridobivanja bolj ali manj koristnih informacij.
Družabna omrežja niso čudežni kung-fu prijem, s katerim bomo v hipu dosegli izjemno prodajo. No, ja, v nekaterih panogah morda res, gotovo pa ne ne v vseh. So pa eden izmed učinkovitih digitalnih kanalov, ki jih nikakor ne smemo podcenjevati ali zanemariti. So trženje in PR hkrati. In še kaj več. Ali bomo kot ponudnik storitve z našo koristno informacijo ob pravem času na pravem mestu, pa je stvar premišljenega nastopa.
Kje je tu priložnost za vas? Ste že na Facebooku, Instagramu in Twitterju, pa ni konkretnih rezultatov? Preverite z nami.
Družabna omrežja niso čudežni kung-fu prijem, s katerim bomo v hipu dosegli izjemno prodajo. No, ja, v nekaterih panogah morda res, gotovo pa ne ne v vseh. So pa eden izmed učinkovitih digitalnih kanalov, ki jih nikakor ne smemo podcenjevati ali zanemariti. So trženje in PR hkrati. In še kaj več. Ali bomo kot ponudnik storitve z našo koristno informacijo ob pravem času na pravem mestu, pa je stvar premišljenega nastopa.
Kje je tu priložnost za vas? Ste že na Facebooku, Instagramu in Twitterju, pa ni konkretnih rezultatov? Preverite z nami.
Optimizacija spletnih strani
Se vaša spletna stran nikakor noče pokazati med vrhnimi rezultati iskanj na Googlu in ostalih iskalnikih? Potem bo najbrž potrebna optimizacija spletne strani, ki je sicer ena izmed najhitreje rastočih panog v svetu digitalnega marketinga. Je tudi ena izmed najhitreje spreminjajočih se panog, kar pomeni, da je potrebno nenehno meriti rezultate in izvajati ustrezne prilagoditve. V okviru naših storitev vam nudimo učinkovito in cenovno ugodno optimizacijo, ki bo zagotovila, da bo vaše spletno mesto postalo vidno.
Pri tem so ključne analiza ključnih besed, prilagoditev vsebin na spletnem mestu in zagotavljanje vsebin na drugih spletnih virih. Na pozicijo vašega spletnega mesta namreč vplivajo tudi druga spletna mesta, blogi, vpisi v spletne imenike, zapisi na družabnih omrežjih ...
Optimizacija spletnih mest za iskalnike velja za eno izmed dražjih storitev digitalnega marketinga. Pri nas ne. Kontaktirajte nas.
Pri tem so ključne analiza ključnih besed, prilagoditev vsebin na spletnem mestu in zagotavljanje vsebin na drugih spletnih virih. Na pozicijo vašega spletnega mesta namreč vplivajo tudi druga spletna mesta, blogi, vpisi v spletne imenike, zapisi na družabnih omrežjih ...
Optimizacija spletnih mest za iskalnike velja za eno izmed dražjih storitev digitalnega marketinga. Pri nas ne. Kontaktirajte nas.
Spletno oglaševanje in iskalni marketing
Iskalni marketing (SEM - Search Engine Marketing) poleg optimizacije spletnih strani pomeni oglaševanje na spletnih iskalnikih in imenikih. Večina spletnega oglaševanja poteka po modelu, kjer naročnik plača določen znesek za klik na oglas (PPC - Pay Per Click), med najbolj razširjenimi oglasnimi mrežami v svetu sta trenutno Googlov sistem AdWords in Facebook Ads. Vsak od njiju sicer predstavlja različen pristop do uporabnikov, čeprav se z razvojem zdi, da se modela vse bolj približujeta drug drugemu.
Medtem, ko je Google do potankosti dodelal prikaz oglasov glede na ključne besede, je Facebook razvil zelo natančno prikazovanje glede na demografske lastnosti uporabnikov. Poenostavljeno to pomeni, da lahko na Googlu ciljamo na uporabnike, ki iščejo nekaj določenega in na Facebooku na tiste, ki bi jih nekaj lahko zanimalo. Seveda sta oba spletna giganta vsak na svoji strani naredila še nekaj velikih korakov naprej, lahko pa čez palec rečemo, da bomo na Googlu morda iskali prodajo in na Facebooku promocijo izdelka. Zakaj "čez palec"? Zato ker je treba vsako marketinško aktivnost meriti in testirati.
In prav v spletnem oglaševanju (kakor tudi znotraj ostalih digitalnih kanalov!) lahko merimo in testiramo vse. Z majhnim vložkom lahko vidimo, ali sta izdelek in storitev uspešna, ali naš oglas in pristop delujeta, ali smo nagovorili pravo ciljno skupino, ali je cena prava ... Če kateri izmed elementov trženjskega spleta ne ustreza, ga prilagodimo in ponovno preizkusimo. In potem ponovno ... Dokler ne zadenemo v črno. Oglasite se nam.
Medtem, ko je Google do potankosti dodelal prikaz oglasov glede na ključne besede, je Facebook razvil zelo natančno prikazovanje glede na demografske lastnosti uporabnikov. Poenostavljeno to pomeni, da lahko na Googlu ciljamo na uporabnike, ki iščejo nekaj določenega in na Facebooku na tiste, ki bi jih nekaj lahko zanimalo. Seveda sta oba spletna giganta vsak na svoji strani naredila še nekaj velikih korakov naprej, lahko pa čez palec rečemo, da bomo na Googlu morda iskali prodajo in na Facebooku promocijo izdelka. Zakaj "čez palec"? Zato ker je treba vsako marketinško aktivnost meriti in testirati.
In prav v spletnem oglaševanju (kakor tudi znotraj ostalih digitalnih kanalov!) lahko merimo in testiramo vse. Z majhnim vložkom lahko vidimo, ali sta izdelek in storitev uspešna, ali naš oglas in pristop delujeta, ali smo nagovorili pravo ciljno skupino, ali je cena prava ... Če kateri izmed elementov trženjskega spleta ne ustreza, ga prilagodimo in ponovno preizkusimo. In potem ponovno ... Dokler ne zadenemo v črno. Oglasite se nam.
E-poštni marketing
Najbolj zapostavljen in tudi največkrat najbolj napačno uporabljen (in zlorabljen) digitalni kanal se v svoji osnovi prav nič ne razlikuje od klasičnega direktnega marketinga (pošta), le da so tukaj stvari še lažje in cenejše. Žal danes večina podjetij enači e-poštni direktni marketing s pošiljanjem bolj ali manj neučinkovitih reklamnih sporočil na čim večje število naslovov (spam!), namesto da bi ga jemali kot marketing v najbolj pristni obliki: ena na ena. E-poštni marketing je kot bi poslali živega prodajalca na dom. Lahko spremljamo odziv in lahko reagiramo. Takoj. Lahko se pogovarjamo s stranko.
Zanimivo, toda veliko podjetij se zaveda, da imajo v obstoječih bazah kupcev in v bazah potencialnih kupcev veliko priložnost, vendar ne ukrepajo. Večinoma zaradi tega, ker tudi sami v elektronske predale vsakodnevno prejemajo na kupe nesmiselne reklamne pošte. Če bi poskusili dostopiti do strank na pravilen način, izmeriti in optimizirati učinek ter nadaljevati s komunikacijo, bi videli, da se da na tem področju narediti marsikaj.
In mi vemo kako. Pošljite nam mail ali pa nas pokličite.
Zanimivo, toda veliko podjetij se zaveda, da imajo v obstoječih bazah kupcev in v bazah potencialnih kupcev veliko priložnost, vendar ne ukrepajo. Večinoma zaradi tega, ker tudi sami v elektronske predale vsakodnevno prejemajo na kupe nesmiselne reklamne pošte. Če bi poskusili dostopiti do strank na pravilen način, izmeriti in optimizirati učinek ter nadaljevati s komunikacijo, bi videli, da se da na tem področju narediti marsikaj.
In mi vemo kako. Pošljite nam mail ali pa nas pokličite.